Serafimi - Ansambl

Aleksandar Simic – klavir

Kao pijanista u bendu i vodja ansambla, moje je zadovoljstvo i cast da predstavim svoje kolege:

Milos Petrovic – violina

Moj muzicki alter ego i jedan od nosecih stubova ansambla. Milos i ja saradjujemo vec gotovo citavu deceniju, savrseno se sporazumevajuci na sceni i van nje. Kada sam ga upoznao, sa svojih dvanaest godina, bio je najmladji student u istoriji Beogradskog univerziteta. Danas je najlmladji sef katedre, i dvostruki magistar violine. Kao solista i vodja kamernih ansambala, odrzao je koncerte u preko cetrdeset zemalja, od londonskog Barbikana do zdgrade UN na Ist riveru. I pored ziasta nebrojenih priznanja i nagrada na medjunarodnim taknicenjima, Milosa pre svega krasi urodjena muzikalnost i neobicno direktan i prisan kontakt sa publikom. Zajedno muzicirajuci, na jedan neverovatan nacin polazi nam za rukom da istovremeno sazmemo i ponistimo svoje kompletno muzicko iskustvo, predajuci posmatracu apsolutni sublimat emocije.

Jelena Rakic – sopran

Kada sam je pre nekoliko godina prvi put ugledao na kocertnom podijumu, nastupala je u duetu sa cuvenim engleskim kontratenorom Nikolasom Kleptonom, profesorom sa Londonske kraljevske akademije poznatom po tome sto je “pozajmio” glas Farineliju u istoimenom filmskom blokbasteru. Potpuno drugacija od vecine operskih “vristavaca” , zasenila je ne samo Kleptona vec sve pevace sa kojima je nastupala tokom ovih nekoliko godina naseg poznastva i zajednickog rada. Objasnjavajuci je drugima, predstavljao sam je kao Saru Brajtman vidjenu ocima Vladimira Nabokova. Zaista – potpuno poseban glas skopcan sa mozgom savrsenog muzicara i pojavnoscu deteta koja iz publike izvlaci osmehe i uzdahe, kroz nepodeljene simpatije i autenticno divljenje. Jelena studira klavir i solo pevanje na Fakultetu muzicke umetnosti.

Vladimir Urosevic – klarinet

Najlepsi i najdragoceniji poklon koji sam mogao da dobijem od svog dugogodisnjeg prijatelja i kolege iz tria, velikog evropskog klarinetiste Anta Grgina. “Kume, nasao sam ti savrsenu zamenu za sebe – mladju i tehnicki besprekornu!”, rekao mi je Ante, saleci se na racun svojih godina i predstavljajuci mi coveka koji je vec u prvih par meseci naseg zajednickog muziciranja zajednickim notama dao daleko vise od svezine i tehnicke perfekcije. Uz ceo spektar vratolomija, boja i zvucnosti i koje koje izvlaci iz klarineta, Vlada svom instrumentu i muzici koju izvodi daje pre svega jedan duboko humani i beskrajno sarmantni ton. Iskustvo koje je dobio koncertirajuci kao solista i prvi klarinetista Svetskog simfonijskog orkestra u Micigenu, kao stalni klarinetista Beogradske filharmonije i Simfonijskog orkestra RTS-a, etno muzicar ili pedagog na Fakultetu muzicke umetnosti, na najvestiji i najvirtuozniji nacin, utkao je u rad naseg ansambla dajuci mu veoma poseban “ton”.

Dragan Djordjevic – violoncelo

Kao i dvojca prethodnih momaka, savrsen muzicar, pouzdan covek i jedan od najmladjih pedagoga na Beogradskoj Akademiji. Posle saradnje sa prakticno svim violoncelistima Beograda, u potrazi za onim pravim – u kome ce se sabrati sve vrline ostalih, nepomesane sa njihovim Manama, pojavio se Suzuki: muzikalan, tacan, pouzdan, mastovit, intonativno precizan. On izvlaci iz violoncela i ono sto se od instrumenta ne ocekuje, uklapajuci se na taj nacin savrseno u generalni opis svih clanova benda. Svojim tonom i vaznom funkcijom basovskog instrumenta, upotpunio je ansambl na pravi nacin. Nije slucajno da je toliki deo mog opusa posvecen violoncelu, kao sto nije slucajnost ni to sto ga u Serafimima svira upravo Dragan Djordjevic.

Serafime nije bilo moguce napraviti. Okrenuti par telefona, skupiti muzicare, izabrati repertoar i zakazati nastupe. Serafimi su izrasli iz potrebe svakog od nas da sviramo sa najboljima. U pitanju je prijateljstvo proizaslo iz tananog osluskivanja i ogromne radosti koje nam je godinama donosilo zajednicko muziciranje. Doslo je vreme da to podelimo sa svima,. Doslo je vreme Serafima.


back to seraphim
back to homepage